我一直覺得梁朝偉跟王菲合唱是很不智的行為XD
王菲的聲音好漂亮好漂亮~
可惜她不肯唱新歌了
 
 
(男)聽好啦 我想在你啦邊啦啦啦啦啦啦
   一雙啦 啦你臉啦
   拿著你啦啦啦
   千啦萬啦陪你啦啦
   我的話 好比那啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦
(女)我想啦 哪有一天不想啦啦啦啦啦
   巴不得 有個啦啦
   對我說啦啦啦
   啦長啦久天啦地啦
   你的啦 是我的啦啦啦啦 啦啦啦啦啦啦
(合唱)你啦我 我啦你 永遠啦啦啦     
    人生啦啦啦 難得啦啦啦       
    哪怕啦啦啦 大不了啦啦啦啦啦啦啦啦 
    千言萬語不外乎那啦啦啦啦啦啦    
    啦……………………………      
    走天下 得一啦啦啦啦啦       
    就啦啦啦 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    AlleyCats 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()